
Depresja wśród dzieci i młodzieży

24.09 wtorek godz. 7.30-9.30; 11.30-13.30
25.09 środa godz. 9.30-11.30
26.09 czwartek godz. 11.30-13.30; 15.00-17.30
27.09 piątek godz. 9.00-10.00
sala 116
17.09 nasza reprezentacja wzięła udział w 44 Memoriale Zenona Sęka. 38 uczniów zmierzyło się z konkurencjami: bieg na 60m, 100m, 200m, 300m i 600m, oraz pchniecie kulą i skok w dal. Przywieźliśmy 14 medali. Zawodników przygotowali nauczyciele wychowania fizycznego.
Nasi uczniowie zdobyli łącznie 13 medali.
Najlepsze wyniki osiągali:
-Eryk Kądzior- 3 miejsce w biegu na 60 m ,
-Mateusz Birówka- 1 miejsce w biegu na 200m,
-Wierus Agata- 3 miejsce w biegu na 300m,
-Dariusz Kozak- 2 miejsce w biegu na 300m,
-Wiktoria Bralich- 1 miejsce w biegu na 600m,
-Kramek Alicja- 3 miejsce w biegu na 600m,
-Wanat Zuzanna- 1 miejsce w biegu na 600m,
-Paweł Grzyb- 2 miejsce w biegu na 600m,
-Brayan Wentland- 2 miejsce w skoku w dal,
-Igor Olbryś- 3 miejsce w skoku w dal,
-Julia Stępień- 2 miejsce w pchnięciu kulą,
-Krzysztof Sieprawski- 3 miejsce w pchnięciu kulą,
-Jakub Miller- 2 miejsce w pchnięciu kulą.
Poza osobami, które stanęły na pudle skład drużyny stanowili:\
Bazak Paulina, Rogala Rozalia, Dominika Rozumek, Marcel Jurczyk, Julia Górak, Weronika Górak, Julia Wdówka, Łowicki Jakub, Grzesik Antonina, Bodanko Patryk, Rozumeki Wiktoria, Szczepania Joanna, Ścisłowicz Wojciech, Rusinek Tomasz, Kamil Soberka,Michalina Soberka, Antoni Latko, Julia Wołowska, Kuc Paulina, Skiba Krzysztof, Zofia Bogdanowicz, Oliwia Kwietniowska, Piwowarska Wiktoria,Damian Michałowski oraz Przemysław Midura.
Serdecznie zapraszamy na Zebrania Rodziców:
16 września o godzinie 17:00 lub 16:30 – klasy 0-III
Klasa | Wychowawca |
0a, s. 108 | Kinga Kaczmarek |
0b, 107 ? 16:30 | Iwona Kasprzak |
0c, 106 ? 16:30 | Paulina Gibas |
1a – sala 209 | Monika Leszczyńska |
1b – sala 17 | Dorota Kamińska |
1c ? sala 109 | Dominika Szyszka |
1d ? sala 118 | Daria Patorska |
2a – sala 22 | Aleksandra Harasymowicz |
2b – sala 208 | Iwona Prokop |
2c – sala 207 | Beata Wdówka |
2d ? sala 221 | Gabriela Janecka |
3a – sala 210 | Sabina Janik ? Lewandowska |
3b – sala 222 | Wioletta Bielenin ? Siedlaczek |
3c – sala 36 | Barbara Ratajczak |
17 września o godzinie 17:00 – klasy IV-VIII
Klasa | Wychowawca |
4 a – sala 1 | Beata Grudkowska ? Wącirz |
5a – sala 14 | Ola Podsiadło |
5b – sala 31 | Irena Kulińska |
5c – sala 21 | Beata Soberka |
5d – sala 15 | Wiesława Kowal |
6a – sala 18 | Mirella Stolarczyk |
6b – sala 17 | Monika Wojtkiewicz |
6c – sala 44 | Aneta Orszańska – Sękowska |
6d – sala 32 | Barbara Bismor |
7a – sala 36 | Iwona Maślanka |
7b – sala 207 | Olga Powiecka |
7c – sala 12 | Aleksandra Kinder |
8a – sala 19 | Alina Długosz |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na spotkanie z rodzicami w ramach programu profilaktycznego ?Archipelag Skarbów??. Program ten będzie realizowany w szkole w dniach 17 ? 18 IX 2019r. W ramach programu odbędą się 8-godzinne warsztaty dla młodzieży, spotkanie dla Rodziców oraz szkolenie dla Rady Pedagogicznej.
Program Archipelag Skarbów? jest rekomendowany przez najważniejsze instytucje zajmujące się profilaktyką (Ośrodek Rozwoju Edukacji, PARPA, Biuro ds. przeciwdziałania narkomanii, Instytut Psychiatrii i Neurologii), a wyniki badań naukowych potwierdzają jego skuteczność.
Dzięki temu Państwa dziecko będzie miało możliwość uczestnictwa w profesjonalnym, rekomendowanym, nowoczesnym i atrakcyjnym programie profilaktycznym, którego celem jest zapobieganie zachowaniom ryzykownym i problemowym młodzieży, takim jak: przemoc rówieśnicza, korzystanie z alkoholu i narkotyków, myśli samobójcze, oglądanie pornografii. Jednym z jego głównych zadań jest motywowanie młodzieży do zdrowego stylu życia oraz umocnienie autorytetu rodziców i wychowawców.
W trakcie dwóch dni warsztatów przekazywana jest młodzieży wiedza o miłości, seksualności, budowaniu relacji między kobietą a mężczyzną opartych na zaufaniu i szacunku. Realizatorzy dają młodzieży konkretne wskazówki jak radzić sobie z trudnymi z punktu widzenia psychologii rozwojowej obszarami: ze złością i gniewem, zakochaniem (które jest piękne, ale bywa ślepe), pobudzeniem seksualnym (którym można świadomie kierować) i zachęcają młodzież do trenowania własnej siły charakteru. Ważnym aspektem programu jest trening asertywności, w którym uczestnicy mogą ćwiczyć umiejętność przeciwstawiania się negatywnej presji rówieśników.
Wszystkie te tematy są poruszane z dużą delikatnością i powagą, tak, by nie zranić tych, którzy mają trudne doświadczenia, a zarazem przestrzec tych, którzy jeszcze nie weszli na drogę ryzykownych zachowań. Szerszy opis programy w dodatkowym załączniku ?Opis programu?.
Jednym z ważnych elementów programu jest spotkanie dla rodziców, planowane w dniu 17 IX 2019r., o godz. 18.00, na którym mamy nadzieję z Państwem się spotkać.
Program cieszy się powszechnie bardzo dobrą opinią wśród rodziców młodzieży, która w nim uczestniczyła. Mamy nadzieję, że także dla Państwa będzie on wsparciem w umacnianiu Państwa relacji z dzieckiem.
W razie pytań lub wątpliwości podajemy kontakt do lidera: Marcin Mądry, +48 607 601 519
Zapraszamy również do odwiedzenia strony internetowej: www.rodzice.archipelagskarbow.eu
Z wyrazami szacunku:
W imieniu trenerów programu:
Marcin Mądry
Wydawanie obiadów w szkole rozpoczyna się od dn. 5.09.2019 (czwartek)
Cena obiadu ? 7,00 zł
Liczba dni obiadowych we wrześniu ? 18 dni x 7,00 zł = 126,00 zł
Zapisów na obiady dokonujemy do 3.09.2019 (środa) u p. Barbary Karpińskiej lub u p. Dobromiły Masarczyk lub w sekretariacie szkoły.
Płatność do 10 każdego miesiąca również u p. Barbary
Karpińskiej
lub u p. Dobromiły Masarczyk lub w sekretariacie szkoły.
Odliczoną kwotę przekazujemy w kopercie podpisanej klasą oraz imieniem i nazwiskiem dziecka.
Komunikat dotyczący rozpoczęcia roku szkolnego 2019/20
Rozpoczęcie roku szkolnego: 2.09.2019 (poniedziałek):
Informujemy, że świetlica szkolna rozpoczyna swoje
funkcjonowanie
od 3.09.2019 (wtorek)
Przypominamy, że zebranie z rodzicami naszych milusińskich zerówkowiczów odbędzie się dnia 29.08.2018r. (czwartek) w szkolnej auli o godzinie 16.30.
Rodziców uczniów klas pierwszych zapraszamy
2 września na godzinę 900
rozpoczynających naukę w roku szkolnym 2019/2020?
Na drzwiach szkoły zostały wywieszone ostateczne listy z podziałem dzieci na klasy.
Dzieci rozpoczynają swoją przygodę ze szkołą dnia 2 września 2019 (poniedziałek). Godzina rozpoczęcia podana będzie pod koniec sierpnia. Wówczas dzieci i Państwo spotkacie się z wychowawcami – będą rozdawane karty zapisu do świetlicy oraz będą zbierane deklaracje na obiady.
Dzieci w klasach pierwszych dostają podręczniki i materiały ćwiczeniowe od szkoły. Rodzice zaopatrują dziecko w wyprawkę.
Wyprawka pierwszoklasisty rok szkolny 2019/2020
– zeszyty w trzy linie (16 kartek);
– zeszyt w kratkę (16 kartek);
– czysty zeszyt
– zeszyt w kratkę do korespondencji z Rodzicami (32 kartki)
2 papierowe teczki z gumką (na prace kontrolne i plastyczne)
– blok techniczny biały i kolorowy
– papier kolorowy (A4, zwykły- nie naklejki)
– duży klej w sztyfcie
– nożyczki dobrze tnące (proszę pamiętać o właściwych nożyczkach dla dzieci leworęcznych)
– farby plakatowe, pędzel zarówno z cienkim,
jak i grubym włosiem, kubek
na wodę
– kredki świecowe typu Bambino
– plastelina
Wszystko podpisane imieniem i nazwiskiem ucznia
Duża paczka chusteczek (pudełko z ?wyciąganymi chusteczkami?)
Ręcznik papierowy ? jedna rolka
Pusty identyfikator (dotyczy klasy 1b i 1d)
Na rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020 rodzice przynoszą róg obfitości (tytę)
i wręczają go swoim dzieciom na spotkaniu z wychowawcą w sali lekcyjnej. W tym dniu obowiązuje strój galowy.
Dokładny termin rozpoczęcia roku szkolnego będzie podany na stronie internetowej szkoły: www.sp9.knurow.edu.pl
Życzymy dzieciom i Państwu miłego, wakacyjnego odpoczynku!!!
Drodzy Rodzice naszych przyszłych zerówkowiczów rozpoczynających edukację od roku szkolnego 2019/20
Informujemy, iż ze względów organizacyjnych zebranie z rodzicami naszych milusińskich zerówkowiczów odbędzie się dnia 29.08.2018r. (czwartek) o godzinie 16.30.
Dnia 26.06.2019r. ? środa, wywiesimy na drzwiach wejściowych szkoły proponowany podział na oddziały zerowe. Jeśli ktoś z Państwa nie będzie zadowolony z dokonanego podziału, prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji i przekazywanie swoich
próśb ? w miarę możliwości (co nie znaczy, że na pewno) postaramy się im sprostać.
Z poważaniem dyrektor szkoły ? mgr Marzena Rudzewicz
(Pierwsza transza przekazana rodzicowi dnia 17.06.2019r ? pieniądze wpłynęły na konto fundacji wspierającej Zosię):
Klasa 0a – 94,11 zł Klasa 0b ? 110 zł
Klasa 0c ? 982 zł Klasa 1a ? 465 zł
Klasa 1b ? 450 zł Klasa 1c – 601,67zł
Klasa 1d – 82,90 zł Klasa 2b ? 50 zł
Klasa 2c ? 370 zł Klasa 3a ————-
Klasa 4a ? 260,10 zł Klasa 4b – 215 zł
Klasa 4c ? 600 zł Klasa 4d ————–
Klasa 5a ? 120 zł Klasa 5b ? 450 zł
Klasa 5c ? 465,52 zł Klasa 5d – 400 zł
Klasa 6a ? 70 zł Klasa 6b ? 271,91 zł
Klasa 6c ? 150 zł Klasa 7a -355 zł
Klasa 8a ? 620 zł Klasa 3a GM – 270 zł
Klasa 3b GM ? 370 zł Klasa 3c GM – 70 zł
Klasa 3d GM ? 300 zł Klasa 3e GM ? 515 zł
Wolne datki (puszka) ? 410 zł
Razem: 9118,21 zł
Poza tą kwotą klasa 2a zebrała i przekazała: 2666 zł
Druga transza ? zebrana na koniec roku szkolnego dn. 19.06.2019r.
(Pieniądze przekazano rodzicowi – wpłynęły na konto fundacji wspierającej Zosię):
Klasa 0a – 536 zł Klasa 0c ? 575 zł
Klasa 1a ? 100 zł Klasa 1b ? 150 zł
Klasa 2a ? 150 zł Klasa 2b ? 350 zł
Klasa 2c ? 370 zł Klasa 3a ? 200 zł
Klasa 4a ? 250 zł Klasa 4b – 300 zł
Dziewczynka z Klasy 4c ? 100 zł Klasa 5a ? 50 zł
Klasa 6a ? 600 zł Klasa 6b ? 250 zł
Klasa 6c ? 150 zł Klasa 7a ? 120 zł
Klasa 8a ? 100 zł Klasa 3a GM – 520 zł
Klasa 3c GM – 415,58 zł
Rada Rodziców ? 1000 zł
Wolne datki ? 154 zł
Razem: 6420,58 zł
Rodzice Zosi wszystkim za okazane serce DZIĘKUJĄ!!!!!!!